perjantai 3. huhtikuuta 2020

Kolme profetiaa, näkyä


Kolme profetiaa tai näkyä:  Materiaan pohjautuva elämä päättyy 20.3.-20, Sanoma Euroopalle 28.4.-19, Jon Matusin profetia 2009

 

 
Materiaan pohjautuva elämä päättyy

 
Perjantaina 20.3.-20 mentyäni nukkumaan ja ollessani valveen ja unen rajamailla, näin yhtäkkiä ilmestyksen ja säpsähdin siihen.

"Näin edessäni ikään kuin leveän virran, jotain 50-100 m leveä, molemmin puolin virtaa oli asutusta, matalia kerrostaloja ja pienempiä taloja. Virta oli voimakas. Mutta se ei ollut tavallinen joki, se oli kuin pitkä laskettelurinne jossain suuressa laskettelukeskuksessa. Tämä väylä oli täynnä tavaraa, isoja huonekaluja ja kaikkea mahdollista tavaraa, joita ihmiset omistavat. Kaikki tämä valtava päällekkäin oleva tavaramäärä painui virran mukana alas. Seurasin katseellani tätä loppumatonta vyöryä, rinne jyrkkeni ja kaikki tämä tavaramäärä painui kauas alas silmin kantamattomiin. Tätä näkyä katsellessani tajusin, että virran mukana ei mennyt yhtään ihmistä, kaikki oli pelkkää tavaraa. Näky päättyi tähän"

Uskon, että tämä näky tulee toteutumaan pian, vaikka se on niin ankara meille ihmisille. Materiaan ja tavaran paljouden omistamiseen perustuva nykyinen elämäntapa on päättymässä, se huuhdotaan alas eikä sitä enää koskaan nähdä. – Jouni

 
** **

Reinhard Hirtler Puolassa 28.4.2019

SANOMA EUROOPALLE

 
Herra sanoo: Kutsun teitä valmistautumaan!

Eurooppaan on tulossa aika, jolloin monet ovat hyvin epätoivoisia. Seuraavien 17 kk:n aikana tulee olemaan paljon ravistelua. Monia kauheita asioita kuullaan Euroopasta. Monien ihmisten elämää ravistellaan. Ihmiset ovat epätoivoisia eivätkä enää tiedä, mistä saa tulevaisuuden toivoa. Mutta minä sanon omilleni: Valmistautukaa, koska tämä on teidän hetkenne loistaa kirkkaasti.  Tämä on teidän hetkenne osoittaa minun kirkkauttani elämänne kautta. Kyseessä on aika antaa epätoivoisille toivoa, jota he ovat etsineet.

Herra sanoo, että omieni Euroopassa tulee valmistautua. Nyt on aika, jolloin en salli ihmisen korottaa itseään. Tämä on aikaa, jolloin Kirjoitukset toteutuvat. Kaikki, mikä voi järkkyä, tulee järkkymään. Koska tulette näkemään valtakunnan, joka ei järky. Sanon omilleni:

Valmistautukaa tätä hetkeä varten Euroopassa.

Yhdistän kansani, ne, joilla on samanlainen sydän. Yhdistän ihmiset, joilla on totinen sydän minun suunnitelmilleni eikä heidän omalle ohjelmalleen. Ja ne kansastani ja johtajista, joilla on ollut omat suunnitelmansa, tulevat näkemään miten heidän palvelutehtävänsä romuttuvat. He tulevat näkemään, miten heidän elämänsä hajoaa. Sillä Herra sanoo: Minä rakastan syvästi tätä maanosaa. Ja olen nähnyt sen tuhon, jonka humanismi on aiheuttanut.Olen nähnyt myös sen tuhon, mitä monet demoniset opetukset ovat aiheuttaneet tälle mantereelle. Ja olen kuullut niiden huudon, joilla ei ole enää jäljellä tulevaisuutta eikä toivoa.

Herra sanoo: Olen valmis tekemään jotakin, jota Eurooppa ei ole koskaan nähnyt. Ja kutsun omaa kansaani olemaan siinä mukana. Siksi kutsun kansaani valmistautumaan olemaan osallisena siinä, mitä minä tulen tekemään Euroopassa. Nyt ei ole aika rakentaa omaa palvelutehtävää eikä ole aika ajaa omia suunnitelmia. Nyt on aika olla minun suunnitelmissani, tarkoituksissani ja sydämeni mukaisesti.

Monet teistä ovat pettyneet – olette pettynet ihmisiin, joihin olette luottaneet. Herra sanoo: Minä halusin, että petyit, koska luotit ihmiseen etkä minuun. Halusin tämän pettymyksen johtavan sinut takaisin alkulähteelle, joka olen minä. Ja kun sinä käytät tätä kärsimääsi tuskaa ihmiseen pettymisestä niin, että tulet takaisin minun luokseni, joka olen toivon lähde, ja ojennat sydämesi minun sydämeni mukaiseksi, valmistaudut olemaan osana sitä, mitä tulen tekemään tässä maanosassa.

Herra sanoo: Älä välitä siitä ravistelusta, mitä näet ympärilläsi, äläkä välitä siitä poliittisen maailman ravistelusta, mikä tapahtuu Euroopassa. Huomaa, miten poliittinen korruptio paljastuu EU:ssa. Katso, miten tuon julkisiksi asiat, jotka on puhuttu salassa. Herra sanoo: Kaiken tämän tarkoitus on valmistaa Eurooppa sitä sadonkorjuuta varten, joka on tulossa.

Tästä syystä sanon kansalleni: Valmistautukaa! Ojentakaa sydämenne minun sydämeni mukaisiksi. Hylätkää omat suunnitelmanne, joita olette toteuttaneet niin kauan. 

Herra sanoo, että muutaman seuraavan viikon aikana (2019) Hän tulee vapauttamaan uuden esirukouksen Hengen omiensa ylle Euroopassa. Kyse ei ole samanlaisesta esirukouksesta, jota on aiemmin ollut. Ihmiset sanovat, että tulee rukoilla, jos etsit minun kasvojani. Nyt on kyse esirukouksesta, joka on syntynyt minun Hengestäni. Kun Henkeni herättää lapseni keskellä yötä, he alkavat itkeä minun kyyneleitäni. Kun Henkeni liikkuu lasteni työpaikoilla, he jättävät työnsä ja alkavat itkeä minun kyyneleitäni. 

Herra sanoo: Teen yliluonnollista verkostoitumista omieni keskuudessa Euroopassa ja yhdistän lapseni tällä mantereella yliluonnollisesti. Isot konferenssit suurine puhujineen eivät houkuttele heitä. Heitä ei enää vedä ihmisen voima tai maine. Heitä vetää vain minun Henkeni, jolla on uskomaton tavoite. Ja ne, joilla on korva, kuulevat. Ja ne, joilla on korva, hylkäävät omat pyrkimyksensä.

Mutta on niitä, jotka eivät kuuntele, ja niitä jotka jatkavat omia uskonnollisia pelejään. Tulee olemaan niitä, jotka sanovat: 'Herra kehotti minua tekemään näin', mutta he puhuvat omasta sydämestään. Ja he jatkavat suurten tapahtumien järjestämistä. Mutta näissä tapahtumissa ei ole elämää. Koska se, mitä minä teen Henkeni kautta, on hyvin erilaista. Minä yhdistän kansani yliluonnollisella tavalla. Kyseessä on sydänten yhteys. Henkilökohtaiset tavoitteet eivät ole tärkeitä. He kaikki kuulevat saman äänen. He kuulevat Pyhän Hengen kutsun olla osallisena sadonkorjuussa. 

Herra sanoo, että on ihmisiä, joita ei vielä tänään tunneta, mutta huomenna he ovat osa siitä, mitä minä teen tällä mantereella. On ihmisiä, jotka ovat hyvin tunnettuja kristillisissä, hengellisissä piireissä tässä maanosassa. Mutta huomenna he ovat jo historiaa, koska heidän sydämensä ei ole yhtä minun sydämeni kanssa.

Minä kutsun kansaani valmistautumaan. Ja seuraavien kuukausien aikana monet lapseni näkevät profeetallisia unia. Nämä unet ovat kuin palapelin palasia. Omani alkavat puhua näistä unistaan. Ja kun ne laitetaan yhteen, niistä muodostuu kaunis kuva. Kun omani alkavat kertoa profetaalisista unistaan, palaset alkavat loksahtaa paikoilleen. Yhdellä ihmisellä ei ole koko kuvaa, tarvitaan lapseni kokoamaan palat yhteen. 

Kun omani jakavat profeetallisia uniaan, minä nostan esiin niitä, joilla on profeetallinen unien tulkintakyky. Ja niille teistä, jotka menneisyydessä ovat tulkinneet profeetallisia unia, mutta lahja on pettymysten vuoksi jäänyt käyttämättömäksi, Herra sanoo nyt: Minä herätän sen lahjan toimimaan uudelleen.

Ja niiden sydämet, jotka on kutsuttu ymmärtämään profeetallisia unia ja symboleja, minun Henkeni sytyttää. Heidän sydämessään tulee olemaan vahva jano ymmärtää profeetallisia sanomia ja unia. Minä yhdistän nämä ihmiset. Ja antamani näyt laitetaan yhteen, ja siitä tulee kaunis kuva. Siinä on Kristus korotettuna Euroopan yllä. Tämä on se kuva, jonka annan kansalleni.

Mutta Herra sanoo: Muista että sinun on valmistauduttava saattamalla sydämesi olemaan yhtä minun sydämeni kanssa. Ei pyytämällä minua siunaamaan sitä, mitä olet tekemässä vaan huutamalla sydämesi syvyydestä minun valtakuntani tulemista ja minun tahtoni tapahtumista. Ja ne, joiden sydämessä on tämä huuto, heidän sydämensä ovat yhtä minun sydämeni ja tarkoitusteni kanssa. Ja minä käytän heitä voimallisesti valtakunnassani.

Kristilliseen maailmaan Euroopassa on tulossa muutos. Kukaan ihminen ei voi pysäyttää tätä muutosta. Sillä Herra sanoo: Olen vuodattanut niin monia kyyneleitä tämän mantereen vuoksi. Olen itkenyt niin paljon tämän mantereen kansojen vuoksi. Herra sanoo: Asiat muuttuvat tämän mantereen kristillisessä maailmassa.

Kuuluisat kristilliset johtajat eivät ole enää kuuluisia; ne jotka tavoittelevat omia valtakuntiaan; ne, jotka rakentavat korkeita torneja ja laittavat nimensä niiden huipuille – näistä tulee merkityksettömiä nopeasti.

Mutta on niitä, jotka eivät koskaan halunneet rakentaa tornia. He ovat vain halunnet rakentaa asumuksen tai pyhäkön, jossa Henkeni voi asua. He ovat niitä, joista tulee merkittäviä. Sillä minun mielisuosioni on temppelissä, jossa Henkeni on kotona, jossa Henkeni on hyvä olla.

Katso ja huomaa: asiat Euroopassa tulevat muuttumaan!

 
** **

Pastori Jon Matutisin profetia 2009

Pastori Matutis sai sanan aikana, jolloin emme vielä eläneet talouskriisin aikaa. Hän sai aikoinaan myös profetian Berliinin muurin kaatumisesta ennen kuin siitä oli mitään tietoa. Profetia toteutui tarkasti. Matutis on Berliinin Nazareth-vapaakirkon johtava pastori ja johtaa myös hyvin laajaa lähetystyötä eri puolille maailmaa. Syntyisin hän on Liettuasta. Hän on opiskellut Sveitsissä ja väitellyt siellä tohtoriksi.

 
Profeetallinen sana pastori Jon Matutisin kautta 2009:

 
Rukoillessani tänä aamuna Jumala antoi minulle näyn. Hän näytti minulle suuren, maailmanlaajuisen liikekannallepanon. Näin itseni kävelemässä pitkin hiekkarantaa. Yhtäkkiä kuului kovan jylinän, joka voimistui voimistumistaan. Se ei ollut meren eikä tuulen aiheuttama ääni. Ulkopuolella oli täysin hiljaista. Meren pinta oli sileä kuin lasi. Syvä jylisevä ääni, joka muistutti sortumaisillaan olevien vuorten kumua, jyrisevä ääni, jollaista en ollut siihen saakka koskaan elämässäni ennen kuullut, tuli kaukaa meren toiselta puolelta. Ääni voimistui niin mahtavaksi, että maa alkoi järähdellä ja vapista. Se kuulosti aivan matalaäänisen bassotrumpetin törähdykseltä. En ollut koskaan aikaisemmin kuullut tällaista ja näin syvää bassoääntä. Koko ilma värisi. Kaivauduin rantapenkereen dyyneihin, kasvot maassa ja odotin nähdäkseni mitä tästä luonnonnäytöksestä seuraisi.

Kun jylinä ei loppunut, vaan kävi aina voimakkaammaksi, näin alkavani rukoilla ja puhua Jumalalleni tässä näyssä. Sitten kuulin äänen sanovan: – Lapseni, älä pelkää. Tämä on minun mobilisaatiokutsuni, merkki toisesta maailmasta. Kutsun esiin ihmisiä kaikista kansoista. Minä ravistelen maata ja merta. Syntiset ja jumalattomat menehtyvät pelosta odottaessaan ahdistuneina asioita, jotka tulevat tapahtumaan.

– Ymmärrä, lapseni, että talouskriisi on pannut alulle kaiken tämän. Se oli vain tuhon alku. Tämän päivän yhteiskunnan perustus tulee järkkymään niin, että ihmiset menettävät kaiken mitä he ovat saavuttaneet ja säästäneet tähän mennessä. Koko infrastruktuuri ja hyvinvointi romahtavat ajan myötä. Elämä tulee olemaan hyvin vaikeaa hyvin monille ihmisille. Yleinen turvallisuus horjuu ja rikollisuus lisääntyy niin, että elämä maan päällä on voimakkaasti uhattuna.

– Mutta teidät, jotka pelkäätte minun nimeäni, minä pelastan tuhosta. Minä pidän suojaavaa kättäni yllänne.

Vaikka ei tuullut vähääkään eikä edes pientä aaltoilua näkynyt merellä, jylinä oli niin mahtava, että sydämeni oli lakata lyömästä. Silloin ajattelin itsekseni: Minä kuolen myös nyt. Ja silloin Herra sanoi minulle:

– Lapseni, älä pelkää. Sinun tulee elää ja julistaa edelleen minun tekojani. Nouse, mene kotiin ja kerro läheisillesi. Tee heille tiettäväksi, että minun poikani tulo on hyvin lähellä, kynnyksellä. Käynnistän kaiken viedäkseni omani kotiin ja irrotan heitä nyt kaikesta, mikä pidättää heitä tai estää heitä.

Kun nousin ylös totellakseni Jumalan ääntä suunnaten matkani kotiinpäin, näin hyvin monia ihmisiä makaamassa dyyneillä. He olivat tulleet ulos taloistaan kiiruhtaen kohti merta nähdäkseen ja kokeakseen tämän epätavallisen luonnonnäytelmän. He makasivat kasvoillaan kuin lamaantuneina, aivan niin kuin minä olin maannut muutamia minuutteja aikaisemmin. Kun ohitin heidät matkallani kotiin jatkuvasta kaukaisesta jylinästä huolimatta, nämä ihmiset huusivat minulle:

- Olet mieletön; et voi mennä kotiin tässä tilanteessa. Se on liian vaarallista. Sitten he hautasivat päänsä syvemmälle dyyneihin, koska he pelkäsivät, mitä seuraavaksi tapahtuisi. He eivät halunneet enää kuulla tai tietää mistään.

Ja sitten Herra sanoi minulle:

– Teille, lapseni, jotka pelkäätte minun nimeäni, tämä on minun liikekannallepanoni päivä. Teille nousee minun pelastukseni aurinko, jonka valossa minä kokoan todelliset lapseni ja tuon heidät yhteen. Mene, poikani ja kerro tämä jokaiselle, jonka voit saavuttaa.

Silloin minä kysyin Herralta: Mitä minun tulee sanoa heille?

- Kerro lapsilleni, hän sanoi, että heidän – ei tule enää kuluttaa aikaansa katoavien asioiden parissa, vaan pikemminkin iankaikkisten, ikuisten asioiden. Heidän tulee etsiä minua ja tutkia minun sanaani. Heidän tulee antaa anteeksi toinen toiselleen, niin kauan kuin on vielä aikaa ja tehdä rauha toistensa kanssa.

- Heidän pitäisi lopettaa kadehtiminen ja toinen toisensa sormella osoittelu. He eivät saisi myöskään syytellä eivätkä epäillä toisiaan. Jokaisen pitäisi tehdä se mitä hänen tulee tehdä ja mitä hän voi tehdä. Kehota heitä irrottautumaan kaikista tarpeettomista asioista ja lopettamaan kouristuksenomainen omien oikeuksien puolustaminen. Tästä lähtien minä takaan teidän oikeutenne ja huolehdin oikeudenmukaisuudesta teidän puolestanne.

- Suuria muutoksia on tapahtumaisillaan kaikkialla maailmassa, jokaisella elämän alueella. Muuttakaa siis mielenne ja olkaa valmiit. Mikään ei tule olemaan niin kuin se on ollut tähän saakka. Mitä kauemmaksi etenin rannalta, sitä heikompana kuulin jylinän, vaikka mielestäni ääni oli muuttunut voimakkaammaksi ja vielä järisyttävämmäksi. Minulla oli tunne ikään kuin minut olisi suojattu lasikaappiin.

Sitten kuulin Herran äänen sanovan:

– Minä vien lapseni turvaan omalla tavallani. Tulette näkemään kaiken mitä teen maailmassa, joka tulee kokemaan kaikki Egyptin vitsaukset ennen kuin vedän lapseni luokseni, ennen kuin faarao vapauttaa teidät ikuisiksi ajoiksi. Minun kansani, kestäkää yhdessä. Pysykää yhdessä, rohkaiskaa toisianne. Pian olette päässeet perille.

Tämä oli viimeinen asia minkä muistan tästä näystä. Kun ajattelin kaikkea sitä mitä olin nähnyt ja sitä, mitä minun pitäisi tehdä näyn suhteen, Herra puhui minulle sanoen:

– Levitä tätä ilmestystä, jonka annoin sinulle tänä aamuna minun `mobilisaatiostani` kaikkialla eteenpäin lapsilleni ja rohkaise heitä tekemään samoin, sillä minä olen ovella ja olen tulossa pian. Ja sano heille, erityisesti minun kansalleni, että heidän pitäisi ottaa vakavasti suhteensa Jumalaan, ennen kuin on liian myöhäistä. 

Auttakaa minua levittämään tätä sanomaa kaikkialla. Lähettäkää se ystävillenne ja tuttavillenne. Levittäkää sitä seurakunnillenne ja kotipiireillenne. Kääntäkää sitä toisille kielille.

Maranatha! Herramme tulee.

Pastori Jon Matutis, Saksassa vuonna 2009


** **


Edellinen: The false doctrine of the Secret Rapture


 

 



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti